×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 243

گیت کنترل تردد فرودگاهی

گیت کنترل تردد فرودگاهی گیت کنترل تردد فرودگاهی
ایجاد امنیت در فرودگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای این کار باید تمهیدات خاص در نظر گرفته شود یکی از آن موارد استفاده از گیت کنترل تردد می باشد.

انواع گیت فرودگاه

گیت های زیادی در فرودگاه ها نصب می شود و هر یک کاربرد خاص خود را دارند از انواع گیت فرودگاه می توان به گیت فلزیاب و کنترل افراد اشاره کرد، گیت های فلزیاب خود به دو دسته تقسیم می شود که یکی برای بازرسی افراد استفاده می شود و دیگری برای بازرسی چمدان ها و وسایل همراه می باشد.
گیت کنترل تردد نفر در فرودگاه ها برای شناسایی افراد و صدور اجازه ورود به قسمت های مختلف فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد، با استفاده از این گیت ها تمام تردد های افراد قابل شناسایی بوده و میتوان از آن گزارش تهیه کرد.

گیت فلزیاب فرودگاه

گیت بازرسی افراد در فرودگاه برای جستجوی فلزات اعم از موبایل، مدار های الکترونیکی، انواع سلاح های سرد و گرم استفاده می شود، افراد برای عبور از این گیت ها باید ابتدا وسایلی که همراه دارند را در سبدی که در اختیار قرار می دهند تحویل دهد بعد از تحویل آنها باید از گیت فلزیاب عبور کند در صورتی که فلزی همراه فرد نباشد دستگاه هیچ عکس العملی نخواهد داشت.
در صورتی که صدای آلارم گیت به صدا درآید یعنی فرد همراه خود فلزی دارد و باید مجدد جیب های خود را بگردد و وسایل همراه را قبل از ورود به گیت تحویل دهد، لازم به ذکر است که سگک کمر برند و عینک نیز ممکن است قسمت های فلزی داشته باشند و این مورد از نظر فرد بلا مانع به نظر آید ولی تمام وسایل همراه باید قبل از ورود به گیت تحویل داده شود.

راکت فلزیاب دستی

بعضی وقت ها افراد با گشتن نمی توانند وسایل فلزی که به همراه دارند را  پیدا کنند در این صورت ماموران بازرسی بدنی بعد از بازرسی کردن با استفاده از راکت های دستی فلزیاب که بصورت کوچک طراحی شده اند و با باتری کار می کنند با حرکت دادن آن در چند سانتی اطراف فرد از سر تا پا شروع به اسکن و جستجو می کنند تا وسیله فلزی همراه فرد را جستجو کنند.
در صورتی که راکت فلزیاب در نزدیکی خود فلزی شناسایی کند با صدای آلارم و نور، مامور بازرسی را مطلع ساخته تا نسبت به کنترل محل اقدام کند. استفاده از این وسیله بسیار آسان بوده با باتری کار می کنند و در پیدا کردن دقیق وجود اشیاء فلزی بسیار کارآمد می باشد.

ایجاد امنیت در فرودگاه

ایجاد امنیت در فرودگاه بسیار امر مهمی بوده و لازم الجرا می باشد، ایجاد امنیت در فرودگاه برای جلوگیری از عملیات های تروریستی، جلوگیری از قاچاق و لوازم غیر مجاز می باشد.
شاید به نظر برسد که ماموران بازرسی فرودگاه در صورت نبود دستگاه های نظارتی و کنترلی بتوانند اشراف بر کل فرودگاه و مسافران باشند ولی با این کار باید تعداد آنها چند برابر شود تا هیچ چیزی دور از چشم آنها نتواند باشد.
سالن های بزرگ فرودگاه را در نظر بگیرید اگر دوربین های مدار بسته بر آنجا نظارت نداشته باشند و گیت هایی که مشغول کنترل افراد و چمدان های آنها نیستند، عدم وجود دستگاه های کنترل و نظارت فروشگاه باعث کاهش سرعت عملکرد امور شده و افزایش احتمال بروز مشکلات را در پی خواهد داشت.

استحکام گیت کنترل تردد فرودگاهی

همان طور که ذکر شد استفاده از گیت های کنترل تردد در فرودگاه ضروری بوده و در صورت استفاده نکردن شاید هزینه های غیر قابل جبرانی داشته باشد. مورد دیگری که قابل ذکر است استفاده از گیت هایی می باشد که حداقل های استاندارد روز را داشته باشد تا کارایی گیت را تضمین کند.
استفاده از گیتی که استحکام بالا داشته باشد بسیار اهمیت دارد زیرا در این صورت گیت مانند دیوار مستحکم عمل خواهد کرد و از ورود و خروج بدون مجوز جلوگیری می کند. مورد دیگری هم که وجود دارد گیت کنترل تردد نفر باید به سرعت مجوز هر فرد را کنترل کند تا از تشکیل صف های طولانی ممانعت به عمل آید.
هدف از افزایش امنیت فرودگاه ها ایجاد آرامش و جلوگیری از مشکلات برای حمل و نقل هوایی می باشد تا افراد از سفر خود لذت ببرند و در کمترین زمان به مقصد خود برسند.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۱۰۱۶۵۴ - ۰۲۱۸۸۱۰۱۶۵۳ - ۰۲۱۸۸۱۰۱۶۵۰ .

عضویت در خبرنامه